perjantai 24. syyskuuta 2010

Maatuskoja siellä, maatuskoja täällä

Olen aivan ihastunut maatuskoihin.
Pikkutyttönä mulla oli yksi maatuska, jonka viimeinen ukkeli, se pienin, oli todella pieni, varmaan alle sentin pitkä. Tykkäsin siitä kamalasti. Valitettavasti se on jossain hukan teillä tai pois heitetty.
Liekö sen kaipuuta vai mitä, mutta korvikkeena meillä on nyt yksi maatuska, jonka nappasin matkaani isäni luota. Ei se ole niin hieno kuin se meidän vanha, mutta menettelee.
Jostain syystä maatuskat viehättää mua kovasti, ne on kauniita ja hauskoja.
Sen perinteisen maatuskan lisäksi tykkään kaikesta muustakin maatuska-aiheisesta ja ajattelinkin tuoda tänne näytille niitä. Kun näitä etsin törmäsin vaikka mihinkä ihanuuksiin ja "mä haluuuuun"-lista kasvoi :)



Lasit - Kolme lasia, jotka menee sisäkkäin. Pakko saada. Ihan pakko.
Keittiöpyyhe - Oon ihastunut myöskin kaikkiin ihaniin keittiöpyyhkeisiin viimeaikoina. Tämä olisi ihana.
Neulatyyny -  Odotan innolla marraskuun Kädentaitomessuja, jossa Candysign on, ajattelin sieltä tuollaisen ostaa.
Seinätarra - Lastenhuoneeseen tuollainen voisi olla hauska. Vielä hauskempi, jos sen saisi sellaisena, että sitä voisi värittää. Onkohan olemassa valkoista liitutaulumaalia?
Virkatut maatuskat - Suosikkini Mamacheen hauska kaava.
Rintanappeja - Ei ehkä ihan mun tyylisiä, mutta hauskoja.
Virkkuukoukku - Vähänkö olisi kivaa virkata tällaisella kun se on nytkin jo kivaa tylsällä tavallisella koukulla?! :)
Pussukka - En ole yhtään pussukkatyyppiä, mutta ainahan voi ihailla :)
Tiskirätti - Kaveriksi keittiöpyyhkeelle.
Kaulakoru - No tää nyt vaan on nätti :)
Lamppu - Hauska. En kyllä ehkä haluu kotiini tällaista, vähän liian hifi.
Leimasin - Ihmettelen, miksi mulla ei jo ole tätä :)
Blankko maatuska - Luovuus on rajana. Tuunaa oma maatuska!
Mittakupit - Ihmettelen, miksi mulla ei jo ole tätä vol. 2 :) Amerikkalaiset mitat vieläpä, tulisi tarpeen kun tekee jenkkiohjeilla juttuja. Jospa niitä tulisi tänne pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.