tiistai 7. syyskuuta 2010

Kangashaaveita

Mulla on iskenyt päälle kangaskuume :)
Haluaisin kamalasti kaikkia ihania kankaita. Jotain tarvetta kankaille olisi, mutta toisaalta tekisi mieli myöskin vaan hankkia kankaita ja sit inspiroitua niistä jotain tekemään.

Oon löytänyt muutaman ihanan nettikangaskaupan, joiden valikoima huumaa mun pään.
Tässä yhdestä niistä, Prints to Polka Dots-kaupasta mun suosikit.  Nää painottuu tuonne söpölinjalle, mutta jostain syystä ne viehättää mua just nyt eniten.
PTPD:ssä seikkaillessani huomasin, että Alexander Henry ja Michael Miller on parhaita :D

Tähän aiheeseen palaan taatusti, mulla on paljon näytettävää. Samalla nää postaukset toimii mun muistiinpanoina, löytyy helposti yhdestä paikkaa kaikki ihanat :D

kankaat oikealta vasemmalle, ylhäältä alas
Pet Deer / Michael Miller  (tämän itseasiassa jo omistan! Suosikkiaskartelukauppani Paperikierre on lisännyt kankaita valikoimiinsa ja tämä ihanuus löytyi sieltä! Tästä tulee Pihlalle leikkialusta kotiin.)

Mitähän näistä voisi tehdä?
Ideoita etsin jälleen blogien ihmeellisistä maailmoista, nyt aukeaakin jälleen uusi maailma, kun etsin kivoja ompelublogeja. Sew4Home on ainakin ensinäkemältä aika kiva, voisi tehdä vaikka tämän. Myös Michael Millerin omistajan Kathyn Making it fun-blogi vaikuttaa kivalta.

Vinkkejä hyviin ompelublogeihin otetaan vastaan!

1 kommentti:

  1. Hanki myös muutama yksivärinen kangas, joku ihanan värinen tietysti. Voitais nimittäin tehdä ihania ja täysin uniikkeja kankaita yhdessä joku kerta! Kankaanpainannasta on meinaan tullu mun ihastus ja mulla on muutamia aika kivoja seuloja ja muutenkin materiaaleja eri tekniikoita varten.. Mitäs tuumit?

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.