sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Totuus Maista

Mai on Maija.
Mai ei ole täydellinen kotirouva.
Mai on pohjimmiltaan laiska.
Main tavallinen päivä sujahtaa ohi hetkessä, ilman projektin projektia.
Mai innostuu asioista nollasta sataan sekunnissa. Ja kyllästyy yhtä nopeasti.
Mailla on projekteja kesken miljoona. Valmista tulee hitaasti.
Mai ei leivo joka päivä. Mai on vasta alkanut leipomaan, mikä lie raskauden jälkitauti.
Mai stressaa paljon.

Nämä totuudet siksi, että mua alkoi itseäni huvittaa, miten yli-innokkaalta ja superäidiltä ehkä vaikutan blogikirjoitusten perusteella :) En vain kirjoita niistä hetkistä, joita elämässä eniten on: ollaan vaan, käydään kärrylenkeillä, käyn jumpalla, Pihla itkee, väsyttää, syödään kaupan keksejä, katotaan telkkaria(paljon!).

Mutta oon mä kaikkea sitäkin, mitä blogi näyttää. Tykkään touhuta, Mikko sanookin, että mä touhuan koko ajan, usein montaa asiaa samaan aikaan. Tykkään tehdä asioita itse ja kehityn siinä koko ajan, jälki alkaa miellyttää itseäkin :) Ja haaveilija/suunnittelija mä olen kyllä täysipäiväisesti. Imetys on siitä mukavaa puuhaa, että mulla on päivittäin monta hetkeä, jolloin voin vaan olla ja suunnitella asioita :)

Tähän loppuun laittaisin kuvan itsestäni, jos sellaisen löytäisin. Nykyään meillä vaan tuppaa painottuun noi kuvat vähän eri ihmisiin :)
No, saattaapi olla, että tulen jatkossa enemmänkin näytille... *wink wink*

Niin että sellainen olen minä. Millainen sinä olet?

4 kommenttia:

  1. Mukavan rehellistä :). Välillä sitä yllättää itsensä korjaamassa jonkin esineen näkyvyyttä blogiin tulevia kuvia ottaessa. Silloin tulee joskus sellainen olo, että mitäpä siitä. Tällaistahan meillä on. Joskus kuitenkin voittaa se toinen puoli, jonka mielestä on ihanaa, että blogissa voi vapaasti valita sen kauniimman puolen näytettäväksi ja pitää arjen sutut omana tietonaan :D.

    VastaaPoista
  2. Millainenkos minä olen? Ikää on 28-v ja olen parin vuoden sisällä huomannut etten oikein itsekään tiedä millainen minä oikeastaan olen? Niin karmea sekametelisoppa ilmeisesti.. :)

    Yksi asia minkä ihmiset väistämättäkin huomaa ja jonka tiedän itsekin, että olen erittäin eläinrakas. Ei kai noita pariakymmentä karvaista muuten jaksaisi hoivaakaan.. puhumattakaan siitä, että sitä haaveilee joskus vielä omistavansa pari marsuakin ja oman hevosen ja pari lammasta ja.. *haaveita*

    Mä nyt olen tällainen peruspositiivinen tyyppi joka tykkää ihmisistä ja näiden kanssa jutustelusta. On ihanaa löytää juttuseuraa milloin kaupan kassajonosta, milloin parkkipaikalta.

    Mutta kuulun myös tuohon samaan joukkioon, joka innostuu hyvin nopeasti uusista asioista kunnes pling. Sinne se innostus katoaakin ennen kuin ehtii kunnolla alkaakaan.. :)

    Olen myös sellainen vetkuttelija, jolla tietyt asiat jää roikkumaan jatkuvasti. Saan kyllä tuon tuostakin uusia päähänpistoja ja touhuan sitä sun tätä, mutta ne jotkin asiat vain seisovat ja seisovat - kunnes saatan unohtaa ne kokonaan.. hehee..

    Ja kuten huomata saattaa niin tätä juttua kyllä riittää! Nyt lopetan höpöttämisen.. ;)

    VastaaPoista
  3. Oot just täydellinen just noin, ihana Mai-rakas! :D

    VastaaPoista
  4. Jee kommentteja, ladies you rock!
    Jenny: Näin juurikin, on oikeastaan aika kiva, että on joku pieni "kulissi" blogissa. Pakomatka tavallisesta arjesta. Jatkossakin pysyttäydyn siis tällä linjalla, arki olkoon meidän oma juttu :D
    Marika: Se onkin haastavaa miettiä, että millainen on. Helposti sitä vaan määrittelee itsensä aina jonkun muun kautta, tyyliin on töissä siellä ja siellä, olen vaimo, olen äiti jne. Mutta että mitä sitä sitten on kun on yksin kotona ihan omana itsenään. Huoh. Sitä kai voisi analysoida ikuisuuden... :) Hauskaa, että olet ihminen, joka juttelee toisille. Että ihan parkkipaikallakin?! Superia.
    Lau: Jee, tänks :) Sä ja!

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.