tiistai 15. helmikuuta 2011

Juhlasuunnitelmia

Yksi suuri juhla on kulman takana: Pihlan ensimmäinen syntymäpäivä!

Juhlat ovat kahden viikon kuluttua, hieman ennen oikeaa synttäriä, jotta saadaan kaikki kummit paikalle.
Olen jo tovin miettinyt juhlia ja suunnitellut erilaisia asioita juhliin. Ja niinhän siinä sitten kävi, että taisin innostua aikalailla.
Juhlilla on "teema", vintage/shabby chic, jonka mukaan tulee pientä koristetta ja tarjoilukin on tyylin mukainen. Luvassa on pastellisävyjä, ruusuja ja pitsiä.

kuvat täältä, täältä, täältä,  täältä, täältä ja täältä.







































Mä niin rakastan juhlien suunnittelua ja mikäs sen parempi syy järjestellä ja suunnitella kuin oman lapsen ensimmäiset synttärit :) Luvassa on siis erinäisiä juhlavalmisteluihin liittyviä postauksia :)

3 kommenttia:

  1. Itse kans tykkäisin järjestellä juhlia ja kemuja, vielä omaa lasta ei ole joten sitten kun niitä suodaan niin juhlia järjestellään. Martha Stewarttia ihailen suuresti ja odottelen kun kuutanousevaa kun Ava alkaa näkyä antennitalouksissa =) linkitän blogisi ;)

    VastaaPoista
  2. H; Suunnitteleminen on kyllä niin mahtavaa! Taidat tietää sen vielä paremmin kuin minä :)
    Migu; Voihan juhlia järjestää ilman lapsiakin ;) Saa nähdä olenko yhtä innostunut seuraavista synttäreistä, vai meneekö tää ensimmäisten piikkiin :)
    MS on kyllä parasta, Ava on mun lempikanava :) Hauskaa kun linkität, olen otettu!

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.