perjantai 17. kesäkuuta 2011

Kärpäsen purema

Mua puri...



Tänään toteutan pitkäaikaisen suunnitelman ja kipitän Biisikärpäsen koelaulukierrokselle. Missä lie hulluuden puuskassa sen keksin, nyt jännittää ja paljon!
Pitäkää peukkuja, ehkä mut nähdään syksyllä televisioissa kautta maan :D

Mä teen vielä viime hetken reenejä; "....kuka keksi rakkauden..", "...perutaan häät...", "... matkalla Alabamaan..", "...tuollon iltatähti, sille laulan..."

Sanokaa nyt, että joku muukin sortuu tähän hommaan? :)

4 kommenttia:

  1. Uus lukija ilmoittautuu. HUIPPUpostaus (joskin mä nyt tuun vähän jälkijunassa...) :D

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa, jälkijunassa mäkin kommentoin täällä :)
    Ja, että oikein huippupostaus, mahtavaa :) Saa nähdä kuinka huippua on syksymmällä... ;)

    VastaaPoista
  3. Sä siis pääsit jatkoon! Hahaa, SIISTIÄ (SÄ oot rohkee) :DDD Mä oon monasti kotisoffalla VOITTANU Biisikärpäsen... Tsemit sit vaan! :)

    VastaaPoista
  4. Juuh, yksi pykälä ainakin eteenpäin. Saa nähdä miten käy, kotisohvalla kun olen todella minäkin monta kertaa voittanut :) Kiitos tsempistä!

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.