keskiviikko 15. elokuuta 2012

Vihdoinkin




Täällä me nyt sitten ollaan. Omassa uudessa, ihanassa kodissa.
Kyllä kelpaa jatkaa blogihiljaisuuden jäljiltä, kun kerrottavaa on vaikka kuinka ja lisää tulee kaiken aikaa. Siinä missä muut ovat murehtineet huonoja lomakelejä, oon mä nauttinut siitä, että saa ihan luvalla olla sisällä ja pistää omaa kotoa somaksi. Ja kauniista päivistäkin olen kiitollinen, sainhan niinä hiottua ja maalattua yhtä jos toista.

Aloitetaan nyt muuttamalla blogikotiakin uuteen uskoon, pientä vinkkiä siitä oikeankin kodin värimaailmasta...

Siispä tästä se jatkuu. 
I'm back. Toivottavasti olette matkassa vielä.

6 kommenttia:

  1. Ihanaa mahtavaa, koska mä ihan just oikeasti vartti sitten mietin teidän kuulumisia ka muistin etten edes kiittänyt siitä spostista. Kiitos!!! Ja nyt rutkasti kuvia siitä teidän iiihanasta lattiasta, koska mä joudun vielä ainakin puoli vuotta haaveilemaan moisesta. Buu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältähän me noustiin maalihöyryjen keskeltä uuteen nousuun. Lupaan sammuttaa pahimman lattiamaalausjanosi kuvilla omastamme :)

      Poista
  2. Kiva kuulla susta, olet ollut mielessä. :)

    Meille tuotiin juuri aamulla tuohon terassille 100 muuttolaatikkoa, että mulla kaikki vasta edessä.

    Onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva olla täällä taas, on tänne ollutkin jo kaipuu. Ja kivaa että tulit tänne hiljaisuudenkin jälkeen.

      100 muuttolaatikkoa kuulostaa samalla ihanalta ja kamalalta. Ainakin kelpoinen joukko täytettäviä laatikoita, hurjasti tsemppiä ja jaksamista urakkaan!!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Sitten kun viimeinenkin juttu on valmis. Eli ehkä ensi vuonna? :D

      Poista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.