maanantai 17. tammikuuta 2011

Pitsiä lattiaan

Viimeinkin pitsimattourakka on valmis!
Lokakuussa pitsikärpänen puraisi ja se valmistui juuri ja juuri viime vuoden puolella, uuden vuoden aattona tuli viimeiset silmukat. Muutama silmukka siihen tulikin, halkaisija on 170 cm...

Matto on ihana, oon täysin rakastunut siihen. Paitsi että se on nätti, on se myös ihanan pehmeä, siinä sopii makoilla :)
En löytänyt mieleistäni mattomallia suoraan, mutta aikani erilaisia pitsiohjeita selattua löysin nätin mallin. Oikeasti ohje on lautasenaluseen, varsin passeli mattomalli :D


Lähikuva keskiosasta, mun suosikkikohta.


Ja vielä matto omalla paikallaan. Nyt kun on uusi hieno matto, tarvittaisiin uusi hieno sohva :)

3 kommenttia:

  1. Vau, oot tehny ihanan ison! Olen kanssa meinannut monta kertaa tilata kudetta matonvirkkausta varten mutta joka kerta olen havahtunut siihen, ettei meidän asunnossa ole nyt minkäänlaista paikkaa sellaiselle isommalle, jonka haluaisin tehdä ja sellainen pikkuympyrä jossakin olisi yhtä tyhjän kanssa. Miksi sitten haluan virkata sellaisen? Koska virkkaaminen on niin mukavaa ja isoa olisi varmasti hauska tehdä! Kädet sanoo joo :D

    VastaaPoista
  2. ONIA; kiitos. Se on kyllä ihana, varsinkin nyt kun se on uusi ja kaikki sitä vielä ihailee ja saan kehua että olen itse tehnyt :)
    Jenny; innostuin ja siitä tulikin sitten aika iso :D Virkkaaminen kun on todellakin niin hauskaa! Käteni sanoi joo, mutta tämän urakan päälle hartiat huusi aika lujaa ei... ;)

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.