perjantai 28. tammikuuta 2011

Tunnustus

Blogi sai tunnustuksen ja mä tunnustan totuuksia itsestäni :)


Jo tovi sitten sain tällaisen tunnustuksen Intonaation Onialta. Kiitoskiitoskiitos! Nää on kyllä hauskoja, blogimaailman omat oscarit-golden globet-jussit ja muut :) On jotenkin symppistä, että ihmiset uskollisesti kierrättää näitä aina itse sen saadessaan, vaikka kuka tahansa voisi koska tahansa vaan päättää antaa sellaisen jollekin.

Mutta kivaa tällainen on siis saada!
Tähän tunnustukseen kuuluu kertoa 7 asiaa itsestä ja mikäs sen mukavampi aihe :) Kuvituksena otoksia minusta vuosien varrelta, mitä erilaisimmilla lookeilla :)

1. Jännitän kamalasti. Ja kaikkea. Kaikki mikä on vähänkin uutta jännittää, ei tarvitse olla isokaan asia, vaikka vaan uuteen jumppaan meno. Puhelimella soittaminen jännittää. Uusien ihmisten tapaaminen jännittää. Kaikki jännittää.

2. Olen häähullu. Omien häiden suunnittelu oli hauskaa puuhaa, vuoden päivät niitä mietittiin ja pohdittiin. Ja hyvät häät niistä tulikin, parhaat ikinä. Katson kaikki hääaiheiset ohjelmat, Satuhäät on ehdoton suosikki, vaikka näissä uusimmissa jaksoissa häät on kyllä ihan sivuseikka :) Rakastan häitä. Ja on naimisissakin kiva olla ;)


3. Osaan viittomakieltä. Innostus alkoi amk:ssa, siellä yksi kurssi ja sen jälkeen monta kurssi työväenopistolla. Valitettavasti taito on vähän päässyt ruostumaan, viimeisestä kurssista on jo kaksi vuotta.

4. Ennen käytin lähes ainoastaan korkokenkiä ja kirosin kuinka lyhyitä kaikki poikaystäväkokelaat oli. Nyt olen naimisissa 193 senttisen miehen kanssa, enkä käytä korkokenkiä kuin pari kertaa vuodessa.

5. Rakastan lehtiä. Jos mulla olis paljon rahaa tilaisin vielä enemmän lehtiä. On kivaa kun posti tuo lehden, varsinkin kerran kuussa ilmestyvät on parhaita, kun ne tulee aina yllätyksenä eikä minään tiettynä päivänä. iPad on tuonut uuden ihanuuden lehtien saralla, siihen saa paljon ulkomaisia lehtiä ja halvalla. Vähän kaipaan sillä lukiessani paperin tuntua sormissa, mutta ehkä siihen tottuu. Ja saapa lukea enemmän "lehtiä".
6. Laulan paljon. Mutta en osaa laulaa. Sävelessä pysyn aika hyvin, mutta kauniilla äänellä mua ei ole siunattu. Julkisesti en kuitenkaan laula, karaokessa varsinkaan. Singstaria joo, tarpeeksi tutussa seurassa :)

7. Jos mulla olisi vuorokaudessa yksi tunti enemmän, suoristaisin sinä aikana hiukseni ja askartelisin kortin.

Ja kuten asiaan kuuluu annan tunnustusta muille. (Vaikka musta tuntuukin hassulta antaa tällainen, miksi joku olisi mielissään siitä että minä jaan tunnustusta? Huoh tätä itseluottamuksen ja omanarvontunnon määrää. Jännittää. ;) )

Ainoa
hurry to the ferry
Taito tehdä elämästä vaikeaa
sort of pink

5 kommenttia:

  1. Oon hurjan mielissäni!! Kiitoksia!

    Ootpa ollut hurjan erinäköinen pitkillä hiuksilla..
    Yhdyn kohtaan kuusi. Laulaminen on älyttömän kivaa, ja mäkin pysyn yleensä nuotissa, mutta äänessä ei juuri ole sointia. Ärsyttävää.

    Ja yllätyin muuten siitä että olet livenä niin pitkä. Pinja on saanut molemminpuolin näyttävät geenit!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos tunnustuksesta! TÄmä piristi päivää - ja hauska tuo idea kun pitää kertoa itsestään =)

    VastaaPoista
  3. Me ollaan niin samiksii tuossa ykköskohdassa! :D Ei ole niin pientä asiaa, etteikö sitä voisi jännittää - kuuluu mun motto! ;D Yleensä olen vain niin keskittynyt siihen omaan jännittämiseeni, että tuntuu oudolta ajatella (saati sitten huomata), että joku muukin voisi jännittää...

    Ihania nuo kuvat :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon! :)

    Täällä toinen häähullu - minäkin katson kaikki hääaiheiset ohjelmat. Mieheni ei vieläkään liity sohvalle seuraksi katsomaan niitä, vaikka monet muut naisten hömppäohjelmat jo uppoavat.

    VastaaPoista
  5. LauraIrina; kiva, että ilahduit. Pitkät hiukset oli kyllä supererilaiset, ihan kivat. Joskin ne meni vähän hukkaan, suuren osan siitä ajasta kun mulla oli ne (siis pidennykset) mulla oli tosi raju raskauspahoinvointi...
    Olin pää pöntössä ja hiukset sotkussa :)
    Sort of Pink; ilo oli minun puolellani :)
    Milla; Mikähän lie sekin on, että oikeasti aina tuntuu, että on ainoa joka jännittää? Mutta kiva kuulla, että en ole ainoa lajissa :)
    Tuulia; ole hyvä :) Mä olen saanut tartutettua Mikkoon Satuhäät-innostuksen :D Joskin niinkuin jo mainitsin, se alkaa olla aika kaukana hääohjelmasta...

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.