tiistai 24. toukokuuta 2011

Hiusten historiaa

Tänään oli hyvä päivä. Kampaajapäivä :)
Kampaajareissut on aina ihanan rentouttavia ja virkistäviä. Sen lisäksi, että saa uudet hiukset, saa jutella mukavia mahtavan kampaajan kanssa. Oon jo viitisen vuotta käynyt samalla kampaajalla ja hänestä on tullut tuttu ja siinä tuolissa on mukava istua :)

Kesän kunniaksi hiukset ottivat suunnan vaaleampaan.

Hui, enpä ole näin selkeää naamakuva itsestäni ennen julkaissut. No siinäpä olen :)

Viimeisen reilun vuoden aikana on tullut näytettyä monenlaiselta. Merkittävimmät mallit lienee nämä:


Tummalla ollaan siis menty, mutta se jää nyt hetkeksi taakse :) Täytyy kyllä itsekin kehua, että joka hiusmalli on kyllä sopinut mulle oikein hyvin. Ja se on täysin mahtavan kampaajani, Reetan, ansiota! En ole koskaan miettinyt ennakkoon millaiset hiukset haluan, korkeintaan väriä olen pohtinut. Reetta osaa niin hyvin valita juuri mulle sopivan mallin ja värin.
Reetan löytää Bang by Ara -liikkeestä ja jos jotain kiinnostaa äärimmäisen ammattitaitoinen kampaaja, löytyisi multa yksi 15% alekuponki ;) Suosittelen lämpimästi! Halukas ilmoittautukoon tai jos moni (?!) haluaa, niin pistetään pieni arvonta pystyyn :) 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

New hair, new me. At top me today, below me in the last 14 months.
 I have the best hairstylist who I completely trust with my hair, she does it just right every time.

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään noista kaikista tukista sulla! Se on kyllä kivaa jos voi lähteä kampaajalta tyytyväisenä, mulla se on aina arpapeliä kun käyn millon missäkin, perusajatuksena se että heti samana päivänä pitää päästä sillon kun iskee hiusahdistus, siispä soittelen aina kymmenen paikkaa läpi peruutuspaikkoja kalastellen. Ja kampaajalla sit sattuu olemaan sama näkemys kun mulla siitä mikä näyttää mun päässä kivalta, tai ei.. Monesti fiksailen ite kotona lopputulosta, välillä onnistuukin ja joskus on uuden kampaajareissun paikka :D. Värjään ite kun köyhäilen, ja käyn ammattilaisilla vaan leikkauttamassa.

    Tuo vaaleampikin sopii sulle kyllä hyvin, ihana kesätukka!!

    VastaaPoista
  2. No sinäpä olet rohkea! Musta on tullut niin mukavuuden haluinen, että pelkään jo etukäteen sitä päivää kun kampaajani jää äitiyslomalle. Vaikka ei se vielä ole edes raskaana :D
    Ammattilaisella värjäämiseen jää ikävästi koukkuun, ennen kun olin vaalea värjäsin tukan vallan itse, mutta nyt en ole vuosiin värjännyt. Ja lompakko kiittää tästä...

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit. Mai tykkää.